a)
podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2024 – 2031,
b)
podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2024 rok,
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XCVI/649/2024 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 12 marca 2024 roku w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłat należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Połaniec i jej jednostkom podległym oraz określenia warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów do tego uprawnionych,
d)
podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Połaniec, bez względu na miejsce zamieszkania,
e)
podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendium Burmistrza Miasta i Gminy Połaniec w ramach Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę w szkołach podstawowych na terenie Gminy Połaniec, bez względu na miejsce zamieszkania,
f)
podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu,
g)
podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi położonemu w Połańcu u zbiegu ulic Hugona Kołłątaja i Królowej Jadwigi,
h)
podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży gruntów położonych w Połańcu przy ulicy Działkowców w trybie bezprzetargowym na rzecz właścicieli nieruchomości przyległych.
i)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Połaniec wkładu niepieniężnego do spółki SIM SMS Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jędrzejowie w postaci praw własności nieruchomości położonych w Połańcu,
j)
podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Połaniec.
a)
pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
b)
pracy Burmistrza Miasta i Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
c)
pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.