Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad/x.
3.
Przedstawienie informacji dotyczących inteligentnego systemu segregacji odpadów komunalnych.
4.
Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej w 2023 r.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej za 2023 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2023 rok.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Budżetu i Spraw Gospodarczych za 2023 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu za 2023 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych za 2023 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z pracy Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska za 2023 rok.
11.
Debata nad raportem o stanie Gminy Połaniec za 2023 rok:
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Połaniec wotum zaufania.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Przychodnia Zdrowia w Połańcu za 2023 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2023 rok.
15.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Połańcu w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Połaniec za 2023 rok.
16.
Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Połaniec za 2023 rok.
18.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2024 – 2031.
19.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2024 rok.
20.
Podjęcie uchwały w sprawie wybrania radnych do składu komisji do przeprowadzenia konsultacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego Miasta i Gminy Połaniec na 2025 rok.
21.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji programu polityki zdrowotnej pn. Profilaktyka chorób układu sercowo-naczyniowego, nadciśnienia tętniczego oraz hipercholesterolemii wśród mieszkańców Miasta i Gminy Połaniec w okresie od sierpnia do grudnia 2024 roku.
22.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XCIX/666/2024 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
23.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały NR XIV/66/2019 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie ustalenia trybu postępowania dotyczącego udzielania dotacji celowych dla podmiotów uprawnionych ze środków budżetu Gminy Połaniec na dofinansowanie zadań związanych z ochroną środowiska.
24.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz Nexera Sp. z o.o. / W związku z wnioskiem z dnia 21 lutego 2024 r. – Miasto/
25.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz Nexera Sp. z o.o. / W związku z wnioskiem z dnia 21 lutego 2024 r. – Miasto i Gmina/
26.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz Nexera Sp. z o.o. / W związku z wnioskiem z dnia 25 marca 2024 r./
27.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz Polskiej Spółki Gazownictwa sp. z o.o.
28.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A.
29.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych, z wyłączeniem ośrodków wsparcia typu klub seniora.
30.
Informacje bieżące na temat:
a)
pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
b)
pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
c)
pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.
31.
Interpelacje radnych.
32.
Dyskusja i wolne wnioski.