zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Miejska w Połańcu
III Sesja w dniu 28 maja 2024, godz. 12:00
w sali narad w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Połańcu
Lista obecności na posiedzeniu
Piotr Grudziński
Obecny
Wanda Kaczmarczyk
Obecna
Tomasz Benedykt Kiciński
Obecny
Grzegorz Kosowicz
Obecny
Paweł Sylwester Laska
Nieobecny
Adam Łańka
Obecny
Marek Maj
Obecny
Jan Makuła
Obecny
Agnieszka Katarzyna Małkiewicz
Obecna
Izabela Agnieszka Płonka
Obecna
Zbigniew Rodenko
Obecny
Grzegorz Roman Tomecki
Obecny
Małgorzata Walenciak
Obecna
Andrzej Wawrzyniec
Obecny
Krzysztof Zając
Obecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
Wniosek jawny
(wprowadzenia do porządku obrad projektu uchwały w sprawie zmiany stat...)
Głosowanie jawne
( Przyjęcie porządku obrad ze zmianami.)
3.
Podjęcie uchwał:
a)
podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2024-2031,
Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2024-2031 (3,6MB)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Mia...)
b)
podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2024 rok,
Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2024 rok (0,76MB)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec n...)
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Połaniec,
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta i Gminy Połaniec (0,27MB)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta...)
d)
podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Połaniec na lata 2024–2034,
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Połaniec na lata 2024-2034 (37,89MB)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji...)
e)
podjęcie uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Połańcu do opracowania zmian w Statucie Miasta i Gminy Połaniec,
Projekt uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Połańcu do opracowania zmian (0,21MB)
Wniosek jawny
(zamknięcia listy kandydatów na pełnienie funkcji przewodniczącego dora...)
Wniosek jawny
(zamknięcia listy kandydatów do doraźnej Komisji Rady Miejskiej w Połań...)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie powołania doraźnej Komisji Rady Miejskiej...)
Głosowanie jawne
( powierzenia p. Janowi Makuła funkcji przewodniczącego doraźnej Komisj...)
Głosowanie jawne
( powierzenia p. Zbigniewowi Rodenko funkcji przewodniczącego doraźnej...)
Głosowanie jawne
( powierzenia p. Zbigniewowi Rodenko funkcji przewodniczącego doraźnej...)
f)
podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego Miasta i Gminy Połaniec na 2025 r.
Projekt uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących Budżetu Obywatelskiego Miasta (0,91MB)
Głosowanie jawne
( podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych do...)
g)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Centrum Kultury i Sztuki w Połańcu stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVII/239/12 z dnia 13 grudnia 2012 r.
Projekt uchwały w sprawie zmiany statutu Centrum Kultury i Sztuki w Połańcu stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXXVII.239.12 z dnia 13 grudnia 2012r (0,5MB)
Głosowanie jawne
(podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Centrum Kultury i Sztuki w P...)
4.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Połaniec w 2023 roku. /xx
Raport o stanie gminy za 2023 rok (5,78MB)
5.
Informacje bieżące na temat:
a)
pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
b)
pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
c)
pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.
6.
Interpelacje radnych.
7.
Dyskusja i wolne wnioski.
8.
Zakończenie obrad.