a)
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia statutów jednostek pomocniczych Gminy Połaniec,
b)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIV/361/2022 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 29 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia zasad przyznawania diet oraz zwrot kosztów podróży służbowej dla przewodniczącego organu wykonawczego jednostki pomocniczej,
c)
podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na obszarze Gminy Połaniec,
d)
podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Miasta i Gminy Połaniec,
e)
podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Miasta i Gminy Połaniec z Organizacjami Pozarządowymi na rok 2025,
f)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LX/383/14 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 17 lipca 2014 roku w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia ich przebiegu,
g)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A. /obręb 0001 Połaniec/,
h)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A. /obręb 0001 Brzozowa/,
i)
podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży działki nr 5625/1 o pow. 0,0400 ha położonej w Połańcu przy ulicy Mieleckiej na rzecz jej użytkownika wieczystego.
a)
pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
b)
pracy Burmistrza Miasta i Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
c)
pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.