Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad. /x
3.
Przyjęcie protokołu Nr XXI/2025.
a)
podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2025-2042,
b)
podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2025 rok,
c)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PGE Dystrybucja S.A.
d)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne ustanowienie służebności przesyłu na rzecz PSG Sp. z o. o.
e)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XXXIX/250/13 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Połaniec oraz warunków i zasad korzystania z nich).1)
f)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XCIX/666/2024 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 29 kwietnia 2024r. w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych
g)
podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie jednostki budżetowej pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Połańcu
5.
Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Połaniec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2024.
6.
Informacja z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2024.
7.
Przedstawienie raportu o stanie Gminy Połaniec w 2024 roku. /xx
8.
Informacje bieżące na temat:
a)
pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
b)
pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
c)
pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.
10.
Dyskusja i wolne wnioski.