« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Podjęcie uchwał:

d) podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/298/2017 z dnia 28 września 2017 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, przyznania zwolnień od obowiązku realizacji dla nauczycieli którym powierzono stanowiska kierownicze w przedszkolach, szkołach oraz określenie tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć pedagogów, psychologów i logopedów oraz doradców zawodowych, zmienionej Uchwałą Nr LXII/395/2018 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 24 maja 2018 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVII/298/2017 z dnia 28 września 2017 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, przyznania zwolnień od obowiązku realizacji dla nauczycieli którym powierzono stanowiska kierownicze w przedszkolach, szkołach oraz określenie tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć pedagogów, psychologów i logopedów oraz doradców zawodowych,

5. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Połaniec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, o których mowa w art. 3, ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2018.

6. Informacja z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji w Połańcu w 2018 roku.

7. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Połaniec za 2018 rok.

8. Apel Rady Miejskiej w Połańcu do Minister Przedsiębiorczości i Technologii - Pani Jadwigi Emilewicz, Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - Pana Marka Niechciała, Wojewody Świętokrzyskiej - Pani Agaty Wojtyszek, Marszałka Województwa Świętokrzyskiego - Pana Andrzeja Bętkowskiego oraz Parlamentarzystów Ziemi Świętokrzyskiej w sprawie podjęcia działań zmierzających do dostosowania zapisów zawartych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 sierpnia 2018 r. w sprawie pomocy publicznej udzielanej niektórym przedsiębiorcom na realizację nowych inwestycji na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o wspieraniu nowych inwestycji.

9. Informacje bieżące na temat:

a) pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,

b) pracy Burmistrza Miasta i Gminy oraz Zastępcy Burmistrza w okresie międzysesyjnym, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,

c) pracy komisji Rady w okresie międzysesyjnym.

10. Interpelacje radnych.

11. Dyskusja i wolne wnioski.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej