« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Dyskusja przy udziale przedstawiciela Zarządu Województwa Świętokrzyskiego na temat opracowania dokumentacji projektowej dla zadań pn.: ,,Rozbudowa DW 764 na odcinku Rudniki – Połaniec do DK 79” oraz ,,Przebudowa DW 764 w miejscowości Połaniec na odcinku od skrzyżowania z DK 79 do ronda w kierunku miejscowości Łęg”.

4. Wręczenie honorowej odznaki ,,ZASŁUŻONY DLA ROLNICTWA”.

5. Przedstawienie przez Komendanta Komendy Powiatowej Policji w Staszowie sprawozdania z działalności służb mundurowych w 2024 r., na terenie gminy Połaniec.

6. Przedstawienie przez przedstawiciela Ratownictwa Medycznego informacji na temat defibrylatorów – urządzeń zaprojektowanych do ratowania życia w przypadku nagłego zatrzymania krążenia.

8. Podjęcie uchwał:

e) podjęcie uchwały w sprawie złożenia wniosku o dofinansowanie i przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja placówek oświatowych i opiekuńczo – wychowawczych w Połańcu” w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół.”,

9. Informacje bieżące na temat:

a) pracy Przewodniczącej Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,

b) pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,

c) pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.

10. Interpelacje radnych.

11. Dyskusja i wolne wnioski.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej