« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Podjęcie uchwał:

r) podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/190/2016 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 14 września 2016 r. w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej o nazwie Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Połańcu oraz nadania jej statutu, (zmienionej Uchwałą Nr LII/330/2017 z dnia 14 grudnia 2017r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/19/2016 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 14 września 2016 r. w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej o nazwie Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Połańcu oraz nadania jej statutu oraz Uchwałą Nr LXIX/441/2022 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie nadania statutu Samorządowemu Centrum Usług Wspólnych w Połańcu),

5. Informacje bieżące na temat:

a) pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,

b) pracy Burmistrza Miasta i Gminy w okresie międzysesyjnym, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,

c) pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.

6. Interpelacje radnych.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej