« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Podjęcie uchwał:

c) podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki w Kielcach na realizację zadania pn.,, Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Połaniec – ul. Daszyn, Ruszcza, Kraśnik oraz przydomowych przepompowni ścieków na terenie Gminy Połaniec”,

g) podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XXXIX/250/13 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Połaniec oraz warunków i zasad korzystania z nich,

4. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Połaniec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2022.

5. Informacja z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2022.

6. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Połaniec w 2022 roku.

7. Informacje bieżące na temat:

a) pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,

b) pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,

c) pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.

8. Interpelacje radnych.

9. Dyskusja i wolne wnioski.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej